Hardware Support

Hardware Support

Hardware support kan ook buiten de garantieperiode betaalbaar blijven

U wilt bestaande hardware uitbreiden of vervangen en de hardware support moet daarnaast wel beschikbaar en betaalbaar blijven. Vooral ook buiten de standaard garantieperiode.

Eventueel voor afwijkende of kortere looptijden en in een mix van nieuwe, oude en remarketed hardware.

Support

Flexibele ondersteuning voor al uw hardware

XCES biedt flexibele en betaalbare Hardware Support Services, waarmee minor, major en critical hardware incidenten kunnen worden afgehandeld:

brochure

 

Basic Incident Coverage met Silver Services

Emergency Incident Coverage met Gold Services

 

Er is geen reden om met de nodige investeringen en risico’s over te gaan tot volledige vervanging omdat de basis fabrieksgaranties en ondersteuning aflopen. Tegelijkertijd kun je niet altijd eenvoudig voorbij een investeringswindow kijken. U wilt flexibel blijven en vrij zijn om de prioriteiten van uw bedrijfsvoering op een ander vlak te leggen.

Wilt u innoveren met vernieuwende technologieën, dan kunnen wij de nieuwe systemen als ook de bestaande en verouderde systemen afdekken. Om uw totale investering te waarborgen biedt XCES u flexibele en betaalbare Hardware Support Services.

Continuïteit van uw bestaande hardware

Organisaties wensen flexibel om te gaan met de levensduur van bestaande IT-omgevingen. Het verlengen van de levensduur heeft veel voordelen. Uw organisatie heeft de afgelopen jaren veel kennis voor het beheer in huis gehaald en de IT-omgeving biedt nog steeds de juiste prestaties en ondersteuning naar de business.

Een standaard supportverlenging vanuit de vendor Is niet altijd flexibel genoeg. Het houdt weinig rekening met een mogelijke combinatie van nieuwe en oude of zelfs End-of-Life hardware configuraties. Daardoor wordt een noodzakelijke verlenging zeer kostbaar en wordt u daardoor onnodig aangespoord om de bestaande omgeving te vervangen.

Hardware Support Services voordelen

Naast de gebruikelijke voordelen, zoals zekerheid in ondersteuning en bedrijfscontinuïteit, bieden we de volgende voordelen:

  • Hardware Support Services ook als de standaard fabriekstermijn verlopen is
  • Toepasbaar op nieuwe, oude en gebruikte hardware
  • Betaalbaar met volledige flexibiliteit in looptijden, condities en responstijden
  • Alles bereikbaar via één direct serviceportaal

 

Neem voor meer informatie gerust telefonisch contact op met onze servicedesk op +31 (0)318 559 370, stuur een email naar sales@xces.nl of start direct een chat rechtsonder in uw scherm. De volledige Service Description kunt u hier ook downloaden.